Zdravější alternativa energy drinků či kávy přichází na trh v podobě inhalační tyčinky AOMU

AOMU je česká značka přirozeně funkčních produktů s minimální zátěží pro přírodu. Prvním produktem jsou inhalační tyčinky s harmonizujícími účinky pro naši psychiku a tělo, založené na síle vonných esenciálních olejů. Za vznikem značky AOMU stojí skupina Yottabe. Vznik samotného produktu funkčních inhalačních tyčinek AOMU iniciovalo setkání manželů Aleny a Jana Nekovářových s aromapsycholožkou Kateřinou Melenovou. Sdílí stejný cíl, zpřístupnit široké veřejnosti účinky aromatických látek.

‚‚Pozorujeme, jak přibývá lidí, kteří jsou podráždění, nemohou spát či potřebují dodat energii, a síla aromat může být jednou z možností, jak těmto lidem pomoci. Při podrobnějším seznámením s daty jsme zjistili, že mezi roky 2015 – 2021 narostlo užívání antidepresiv o 35% a jeden z deseti Čechů má sklon k rizikové konzumaci energetických nápojů”, vysvětluje Dan Beseda, CPO AOMU, skutečnosti, které iniciovaly vznik nových produktů.
Cíl byl jasný, ale jak na to? ‚‚Průzkum potvrdil, že na trhu není k dispozici produkt, který by byl alternativou k lékům, odpovídal požadavkům na vysokou kvalitu ingrediencí, byl designově vkusný a plně kompostovatelný”, uvádí Beseda. A tak vznikla jedinečná inhalační tyčinka vyrobená v České republice a navíc z plně kompostovatelných materiálů.

Zdravější alternativa energy drinků či kávy přichází na trh v podobě inhalační tyčinky AOMU

AOMU jako nový přístup k aromaterapii

Klíčem ke kvalitní inhalační tyčince je originální receptura vonných směsí, kterým v AOMU říkají libovůně. Tyto vonné směsi osobně míchá aroma psycholožka Kateřina Melenová. Ta je také garantem kvality. Má vysoké požadavky na čistotu surovin což zaručuje, že inhalační tyčinky obsahují pouze 100% organické esenciální oleje, bez syntetických a jiných chemických aditiv. Zároveň jsou všechny esenciální oleje zpracovány původní recepturou zaručující zachování síly přírody v každém nádechu. ‚‚V inhalačních tyčinkách se tak spojují tisíciletími prověřené účinky aromatických látek s moderní a praktickou formou použití, abychom je v naší hektické každodennosti měli po ruce kdykoli potřebujeme”, popisuje jedinečnost produktů AOMU Beseda.

Při vzniku názvu AOMU hledal tým v běžných názvech symbolizující energii, klid, až se nakonec nechal oslovit souzvukem několika písmen Á – Ó – M – Ú. Zvukem, který v člověku spojuje vnitřní a vnější svět, staré s novým, akci i reakci a také obsahuje ticho a prostor pro tvoření.

Jak AOMU inhalační tyčinka funguje?

‚‚Při inhalaci aktivuje čich a tím limbické centrum, které je jedním z nejstarších částí našeho mozku a přímo odpovídá za naše emoce a prožívání. To znamená, že to CO cítíme čichem, zásadním způsobem ovlivňuje, JAK se cítíme psychicky. Účinky esenciálních olejů a aromaterapie na člověka jsou již v dnešní době ověřeny nejen praktickým používáním, ale i odbornými studiemi”, popisuje aromapsycholožka Kateřina Melenová.

Produktové portfolio inhalační tyčinek AOMU zahrnuje: stimulační a aktivizující ENERGY, harmonizační a euforizující HAPPY, uvolňující a uklidňující SLEEP.  Aktuálně jsou již AOMU produkty v prodeji ve vybraných lékárnách a obchodech se zdravou výživou, jako je např. síť obchodů Country Life. A také se AOMU pyšní navázáním obchodní spolupráce s velkoobchodem PHEONIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., který zásobuje lékárny pro celé republice, a s lékárenským řetězcem BENU Česká republika s.r.o. 
‚‚Inhalační tyčinky AOMU díky praktické aplikaci zprostředkují blahodárné účinky přírodních aromat široké veřejnosti a všem, kdo chtějí pečovat o duševní i tělesné zdraví, o svůj wellbeing. Přinášíme přírodní alternativu či doplněk k běžně používaným chemickým produktům”, shrnuje záměr uvedení produktů pod značkou AOMU Jan Nekovář, CEO skupiny Yottabe, která vznik produktů a nové značky investuje.
Pod značkou AOMU plánuje uvádět další produkty, ať už v limitovaných sériích nebo rozšiřovat stálé portfolio o další produkty, které odpovídají záměru značky. AOMU má sice kořeny v Čechách, ale netají se touhou pokořit hranice České republiky.

Produkty:

Jak podpoří inhalační tyčinka Sleep kvalitnější spánek? Inhalace levandule prodlouží REM spánkové fáze a hluboké spánkové fáze. Inhalace růže zklidňuje nervový systém, pomáhá tedy s usínáním. A šalvěj s ylang ylang navozují pocit klidu a relaxace.

Inhalační tyčinka Happy obsahuje Neroli, inhalace tohoto esenciálního oleje významně snižuje pocit stresu a navozuje relaxaci. Další složkou směsi je geranium, jehož inhalace snižuje pocit úzkosti, což vede k uklidnění a lepší náladě. A esenciální olej z pomeranče zklidňuje organismus a navozuje pocit relaxace.

Inhalační tyčinka Energy vás povzbudí díky esencím z kůry citrusových plodů a chladivou energií máty peprné. To vše obohacené o vzácný esenciální olej neroli a další účinné povzbuzující výtažky.

Tým AOMU:

Radek Hušek, CEO, co-founder značky Sens, Forbes 30 pod 30.

Dan Beseda, CPO, ex Refork CPO, Deloitte konzultant, Market Development v Eastman Chemical v Holandsku. Vášnivý produkt developer.

Kateřina Melenová, aromapsycholožka. Posledních 10 let se věnovala intenzivnímu studiu aromapsychologie a vývoji receptur. Zároveň je divadelní režisérkou a ředitelkou Galerie Benedikta Rejta v Lounech.


O Yottabe:

Skupina Yottabe je komunita lidí, kteří svou spolupráci staví na 3 klíčových principech. Vnímá inovaci jako přístup, na jehož konci je svoboda člověka, dostatek pitné vody a živé přírody.V každé nové firmě, kterou vytváříme, zavádíme Partnerský podíl. Ten každému hráči v týmu umožňuje získat dlouhodobý podíl na zisku firmy a stát se partnerem. V rámci spolupráce se soustředíme na rozvoj osobnosti v kontextu zvolené kariéry. Sebeuvědomování je přímou součástí naší firemní kultury. Každý business řešíme ve všech jeho souvislostech a dopadech. Nebojíme se prosazovat změny a být průkopníky v nepopulárních tématech. U každého projektu, značky či firmy se zamýšlíme jak změnit, inovovat přístup k věci tak, aby byla daná věc co nejprospěšnější pro člověka s co nejmenším dopadem pro přírodu. Zároveň je skupina Yottabe díky silné komunitě lidí schopna řídit, rozvíjet a investovat značky či firmy v různých stádiích vývoje od startupu po dospělé firmy ve velké škále zaměření. V rámci skupiny Yottabe sdílíme mnoho služeb jako je např. právo, vozový park, HR či finanční řízení, čímž dosahujeme významných optimalizací nákladů s možností efektivního řízení. V roce 2023 skupina Yottabe investovala do rozvoje a vzniku nových firem, značek a produktů 45 milionů korun.

Napsat komentář