Nejsledovanějším pořadem na Štědrý večer byla pohádka Klíč svatého Petra. Vidělo ji 60 % všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi, což bylo 2,32 milionu diváků (15+).
Druhým nejsledovanějším pořadem byla pohádka Tři oříšky pro Popelku, kterou si nenechalo ujít celkem 1,9 milionu diváků (při podílu na sledovanosti 48 %). Třetí příčku obsadily Pelíšky, které sledovalo 1,6 milionu diváků, tedy 56 % těch, kteří měli zapnutou televizi.
Pohádka Klíč svatého Petra bavila samozřejmě nejvíce i dětské diváky. Sledovalo ji 165 tisíc dětí ve věku 4-12 let, s podílem na publiku 52%. U dětí také bodovala Popelka, která se umístila na druhém místě, sledovalo ji 150 tisíc (share 46,9 %) a třetí nejsledovanější bylo Tajemství staré bambitky, které si nenechalo ujít 140 tisíc (share 50 %).
Letošní štědrovečerní pohádka se navíc stala čtrnáctou nejsledovanější pohádkou mezi dětmi (4+) od roku 1997, tedy od začátku měření sledovanosti.
Deset nejsledovanějších pořadů na Štědrý den patřilo České televizi.