Partneři Markéta Jíšová a Roman Hruška stojí za novou zážitkovou a seznamovací platformou TAKE UP. Nejde však o platformu, kde se lidé seznamují s cílem společného soužití nebo sexuálního povyražení. Díky ní můžete najít parťáka pro společné cestování, výlety na kole, lezení po horách, venčení domácích mazlíčků nebo pro zážitky, které v aplikaci objevíte či si je sami vytvoříte.
Po dvou kolech veřejného testování a bezmála ročního vývoje vstupuje aplikace Take Up na trh dvacátého prosince a bude ke stažení zdarma na App Store a Google Play. „Aplikace nabízí možnost vytvoření zážitků zaregistrovaným uživatelům, ti své zážitky mohou sdílet s ostatními anebo se naopak přidávat k zážitkům a událostem, které jim aplikace podle předem nastaveného filtru vybere,“ říká spolumajitelka Markéta Jíšová, která aplikaci Take Up začala vyvíjet společně s partnerem Romanem Hruškou a týmem vývojářů v postcovidové době.
Smrt rodičů nás přivedla k vývoji aplikace
„Nebylo to pro nás nejšťastnější období. Romanovi zemřel otec a mně oba rodiče. I když jsme měli kolem sebe přátele, cítili jsme se osaměle. Potřeba obklopovat se novými lidmi a zažívat nová dobrodružství byla natolik silná, že se objevila myšlenka na aplikaci, která by dokázala sdružovat lidi a vymýšlet s nimi nové zážitky,“ dodává Jíšová s tím, že vyzkoušeli skupiny na Facebooku, ale komunikační systém byl naprosto nevyhovující. Hejty a negativní komentáře spíše ubíraly na sebevědomí, než aby motivovaly k dalším akcím.
V aplikaci se mohou registrovat uživatelé napříč generacemi, s různými zájmy a potřebami a nijak si nebudou překážet. Při registraci si uživatel zadá nejen své údaje, ale také informace o tom koho a co v aplikaci hledá. Uživatelé se vyhledávají podle předem nastavených kritérií, jako jsou věk, pohlaví, lokace, jazyková vybavenost a kategoricky nastavené zájmy. V jedné platformě pak mohou bez problému sdílet zájmy jak senioři tak teenegeři, rodiny s dětmi, páry anebo single.
Kromě zážitků, které si uživatelé sami tvoří, nabízí aplikace i komerční zážitky a události. U nich si mohou uživatelé tvořit skupiny parťáků, se kterými chtějí na tyto akce vyrážet. Aplikace disponuje i vlastním rezervačním systémem, který nabízí uživatelům nákup vstupenek nebo voucherů. „Do budoucna plánujeme nastavit systém tak, aby si uživatelé s Premium členstvím mohli vstupenky a vouchery vystavovat v aplikaci sami i pro své soukromé zážitky za symbolický manipulační poplatek. Ve vývoji je také takzvané společné cestování single uživatelů pod jednou cestovní smlouvou. Anebo možnost rozpočítávání výdajů v založených skupinách,“ dodává Roman Hruška.
Bezpečnost je prioritou
Markéta Jíšová i Roman Hruška pečlivě dbali i na bezpečnost aplikace. „Mezi bezpečnostní prvky patří ověření identity, následuje ON TRIP MODE. Tedy tlačítko, které si uživatel spustí, když půjde například na schůzku nebo na setkání s uživateli. Po celou dobu tak bude sdílet svou polohu pro případ nouze. Pokud nastane problém, zaktivuje TLAČÍTKO NOUZE, kterým si přivolá pomoc záchranných složek. V aplikaci nebude chybět ani hodnocení uživatelů. K dispozici bude také tlačítko, kde mohou uživatelé nahlásit zjištěné nepravdivé údaje, podezření z falešných profilů anebo chování, které neodpovídá morálnímu a etickému kodexu. Administrátor pak tyto informace prověří. Bezpečnost je pro nás prvořadá a budeme na ní pracovat i nadále tak, aby se lidé cítili maximálně komfortně,“ popisuje Markéta Jíšová
Nejvíce se chtějí bavit mladí
Aplikaci je možné stáhnout do svých mobilních telefonů a tabletů. V současné době jsou před registrovány tisíce lidí. Největší zastoupení je ve věkové skupině osmnáct až třicet let. „Tito lidé nejvíce hledají zážitky, události a lidi, se kterými by mohli vyrazit za zábavou. Lidé ve věku třicet až pětašedesát let u nás hledají partnery pro cestování a sdílení zážitků. Velkou skupinu tvoří pejskaři. Ti se hledají pro společné venčení domácích mazlíčků,“ říká Roman Hruška a dodává, že do konce června příštího roku by chtěli do aplikace zapojit i města a obce. „Zde se zaměřujeme na seniory, kteří tráví hodně času sami. Díky aplikaci by mohli najít spřízněné duše pro své aktivity,“ říká Hruška.
Markéta Jíšová a Roman Hruška mohli svůj projekt rozjet i díky investičnímu fondu NEWTON Univerzity Angel Fund, který se zaměřuje na úplné začátky podnikatelských záměrů. „Tato spolupráce nám otevřela dveře k další investorské skupině NUAF Pool1 s.r.o. Cítíme, že máme v týmu silné partnery, kteří nám nejen radí, ale také nám ukazují správný směr. Jejich důvěra nás žene dopředu,“ říká Markéta Jíšová a dodává, že své síly spojili i s agenturou SeenMedia PR, která se stará o mediální komunikaci aplikace. „Jsme si vědomi, že je nutné investovat do media relation a celkového PR. Proto jsme oslovili majitelku SeenMedia PR, Zlatu Biedermannovou, která je v tomto oboru jedna z nejlepších. Naším cílem je totiž spojit síly s těmi nejlepšími, aby naše aplikace byla k co největšímu prospěchu všech, kteří ji budou využívat,“ dodává Roman Hruška.