Letiště Praha otevírá celkem 14 nových gastrojednotek. Ty reprezentují 11 gastronomických konceptů o celkové rozloze 1 300 m2. Cestující najdou nové prodejny jak v Terminálu 1, tak v Terminálu 2. Jejich provozovatelem je společnost Lagardère Travel Retail, která na jaře minulého roku uspěla v koncesním řízení Letiště Praha.
Cestující se mohou těšit na zdravé občerstvení i bistro v italském stylu. „Nové gastro zóny na Letišti Václava Havla Praha jsou pro nás jedním z důležitých kroků v rámci dlouhodobé strategie z oblasti neleteckého obchodu. Tou je zejména uspokojování poptávky cestujících, rozšiřování nabídky o nové a zajímavé koncepty a poskytnutí zákazníkům příjemného zážitku a komfortu před jejich odletem. Cestující mohou mezi novými prodejnami najít i několik provozoven v české premiéře,“ říká Jiří Pos, předseda představenstva Letiště Praha.
Většina obchodních jednotek postupně prochází stavebními úpravami a redesignem. Výsledkem je moderní stylové prostředí. Novinkami, které mají na Letišti Václava Havla Praha v České republice své prvotní zastoupení, jsou například fresh bistro Natoo nebo italský koncept Bottega Prosecco Bar&Restaurant.
Fresh bistro Natoo s nabídkou zdravějších variant rychlého občerstvení, nebo italský koncept Bottega Prosecco Bar&Caffé. Interiér, který je vyveden ve stylu klasických benátských osterií zvaných bacaro, láká k posezení nad lahodnou kávou, sklenkou prémiového prosecca, vína či aperitivu. Nechybí ani klasické předkrmy a tradiční italská kuchyně. Lahůdkou pro milovníky dobrého jídla a pití je možnost párování ve stylu Perfect Match s víny předních italských vinařů. Nabídka Bottega Prosecco Bar&Caffé byla vytvořena přímo na míru pražské pobočky.
Českou značku v zástupu nových jednotek reprezentuje oblíbená Bageterie Boulevard. Jednou z nových a zajímavých služeb, které nabízí je doruční občerstvení přes aplikaci až na příslušný Gate. S novými gastro prodejnami se zvýšil počet obchodních jednotek na pražském letišti na celkových 85, z toho 36 prodejen je zaměřených na oblast gastronomie. V letošním roce pak Letiště Praha plánuje například novou walk-through duty free zónu na Terminálu 2, která vznikne bezprostředně za bezpečnostní kontrolou.
„Naším cílem bylo vyjít vstříc potřebám všech typů cestujících a reagovat na jejich časové možnosti i osobní stravovací preference,“ přibližuje Richard Procházka, CEO Lagardère Travel Retail. „Proto jsme pečlivě vybírali z nejlepších světových i domácích značek a využili našich dlouholetých zkušeností i výborné znalosti prostředí letiště. Každý si zde nyní najde přesně to, co mu vyhovuje. Pokud zákazník spěchá, využije nabídku čerstvých baget, salátů nebo wrapů, které si může vzít i s sebou na palubu. Cestující, kteří mají na odletu nebo při přestupu více času, jej mohou příjemně strávit v některé ze stylových restaurací,“ doplňuje Procházka.