PŘEDSTAVENÍ DRESŮ NÁRODNÍHO FOTBALOVÉHO TÝMU SE NESLO V DUCHU DRUHÝCH ŠANCÍ

Značka PUMA ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní EURO. Večer byl ve znamení druhých šancí, kterou značka dala nejen recyklovaným materiálům pro výrobu dresů, ale také dětem opouštějícím dětský domov, jimž pomáhá Nadační fond Veroniky Kašákové. Během slavnostního večera byla spuštěna veřejná sbírka právě na pomoc těmto dětem. Tu zahájila značka PUMA předáním příspěvku v hodnotě čtvrt milionu korun.

PŘEDSTAVENÍ DRESŮ NÁRODNÍHO FOTBALOVÉHO TÝMU SE NESLO V DUCHU DRUHÝCH ŠANCÍ


PUMA se letos již tradičně spojuje s Fotbalovou asociací České republiky, aby společně ve sportovním roce 2024 napsaly novou kapitolu národního týmu. Ta započala včerejším slavnostním představením nových dresů, jejichž dominantou je opakující se motiv lva s dvojitým ocasem. Národní emblém je symbolem neohroženosti a hrdosti, která je pevně zakořeněna také v DNA reprezentačního týmu. Tým dresy mimo jiné oblékne během letošních zápasů a přípravných utkání na fotbalové Euro 2024.
Dresy pro nadcházející sezonu nejsou nové jen z pohledu designu, ale jedná se také o významnou technologickou inovaci, která v rámci programu RE:FIBRE dává druhou šanci již využitým materiálům. Proces RE:FIBRE totiž využívá recyklované textilie jako primární zdroj pro vytváření nových oděvních materiálů, které jsou stejně kvalitní jako ty nové. Navíc mohou být opakovaně zpracovány bez ztráty kvality. Tato strategie představuje udržitelnější dlouhodobé řešení pro recyklaci textilních zbytků polyesteru a je zároveň cestou respektu k životnímu prostředí i nadcházejícím generacím.


„Nové dresy PUMA propojují českou historii reprezentovanou tradiční barevnou kombinací a symbolem českého lva s nejnovějšími technologiemi, které v sobě nesou vizi udržitelnosti, jež je přímo úměrná respektu k dalším generacím. V Pumě tak dáváme druhou šanci nejen materiálům, ale také nadcházejícím generacím, proto jsme se rozhodli spojit s Nadačním fondem Veroniky Kašákové a společně podpořit děti opouštějící dětský domov,“ říká Jan Sochor, generální ředitel Puma Eastern Europe.
Nadační fond Veroniky Kašákové pomáhá doprovázet mladé lidi z dětských domovů na jejich cestě do reálného života. Těmto dětem zprostředkovává podporu v podobě průvodce, jenž jim pomáhá postavit se na vlastní nohy. Během slavnostního večera byla zahájena sbírka na podporu nadace. Prvním příspěvkem byla částka ve výši čtvrt milionu korun od značky PUMA, která sbírku odstartovala. Od včerejšího dne až do konce fotbalového EURA tak může veřejnost za pomoci QR kódu nadaci podpořit v obchodní síti společnosti Sportisimo, která se k akci připojuje jako merchandisingový partner Fotbalové asociace České republiky.

“Děti z dětského domova ztrácí domov hned dvakrát. Poprvé odchodem z biologické rodiny a podruhé odchodem z dětského domova, kdy se často ocitají v nepříznivých situacích a jsou zcela odkázáni jen sami na sebe. Rozhodli jsme se tento pocit nejistoty a samoty změnit a jsme moc vděční za podporu, kterou díky PUMĚ získáváme,“ říká zakladatelka nadace Veronika Kašáková.

Napsat komentář