Novinky

Úspěšně nastartovat zdravé hubnutí, osvojit si základy vyváženého stravování, najít tu správnou pohybovou aktivitu, to vše s komfortním lázeňským servisem, bez stresu a zbytečných chyb. A co je to hlavní - dozvědět se, jak v započatém procesu pokračovat i po návratu z lázní, v domácím prostředí.

Nová kampaň Zalando pro jaro a léto “NO A CO? NÁM TO NEVADÍ.” PDF Tisk Email
Napsal uživatel Hel   
Čtvrtek, 28 Únor 2019 23:12

alt

Svoboda, upřímnost a sebevyjádření: kampaň Zalando pro sezónu jaro/léto 2019 oslavuje autenticitu, jedinečnost a nabádá každého člověka, aby byl sám sebou a bránil se jakýmkoliv předsudkům či škatulkování. Za televizní, digitální i out-of-home kampaní stojí přesvědčení, že každý má právo na to, být přesně tím, kým být chce.

alt

Přední evropská módní a lifestylová platforma se zaměřuje na pohodlnost, spolehlivost a služby šité na míru, aby umožnila svým zákazníkům zůstat sami sebou a užít si nakupování online bez jakýchkoliv kompromisů. „Trochu nároční. Pohodlní. Příliš opatrní. No a co?“ – tak začíná nejnovější kampaň Zalando, která vyzývá zákazníky k odvaze jít věrně za svým vlastním stylem a naopak odrazuje od snahy zavděčit se za každou cenu druhým. S nejširším sortimentem v Evropě, dopravou zdarma či bezplatným vrácením zboží zprostředkovává Zalando svým zákazníkům příjemnou zkušenost s nákupy, umožňuje jim vyjádřit svůj styl a pomáhá jim najít přesně to, co hledají.

Na jednu stranu kampaň, na druhou stranu jasné vyjádření hodnot: Zalando se zaměřuje plně na zákazníky, nakupování zcela přizpůsobuje jejich osobnosti a nabízí odpověď na všechny jejich potřeby. Díky pohodlným a inovativním službám jako je výběr z více než 1900 značek, doprava zdarma, bezplatné a snadné vrácení zboží či výběr z několika bezpečných způsobů platby je každá zkušenost s nákupy na Zalandu ještě snazší a atraktivnější.

alt

Televizní reklama, kterou režíroval Jan Gleie, je inspirována lidskou spontánností a různorodostí. Kamery v ní zachycují momenty každodenního života skutečných lidí na ulici, ve veřejné dopravě či v intimním prostoru vlastního domova. Vizuální příběh se skládá z energické směsice lidí, módy a barev – od sportovního oblečení až po moderní klasiku od mnoha mezinárodních značek.

Přetváření zaběhnutých norem a inovace jsou hodnoty, které vyjadřují postoj Zalanda i samotné kampaně.„Během posledních deseti let pomohlo Zalando svým zákazníkům bez námahy utvářet svůj styl a cítit se dobře. S touto kampaní bychom se chtěli posunout ještě dál a vyzvat naše zákazníky k oslavě vlastní jedinečnosti a vyjádření vlastní identity,“ říká ředitel oddělení Marketing Strategy & Campaign Jonny Ng.

Kampaň bude vysílána nejen na televizních a digitálních kanálech, ale fotografie Sachy Marica se objeví v hlavních městech i jako out-of-home reklama. Na několika vybraných trzích Zalanda proběhnou i tiskové konference a lokální události. Kampaň předvádí módu jako způsob vyjádření a přetváření vlastní identity, protože styl je více než jen to, co máme na sobě – stává se deklarací vlastní jedinečnosti, která nepotřebuje souhlas druhých.

Kampaň „No a co? Nám to nevadí.” byla zahájena 24. února 2019 a najdete ji na Zalando.cz.

alt

TVŮRCI KAMPANĚ
Produkce: Nylon Film Berlin
Režisér: Jan Gleie
Výkonný producent: Nadja Bontscheff
Producent: James Lloyd
Vedoucí fotografie: Joao de Botelho
Post Produkce: BaconX Kobenhagen & SLGH Berlin
Editor: Ogi Curcic & Bo Isomono
Colorist: Hannibal Lang
Hudba: Kelvyn Halifax
Výkonná produkce & kreativní koncept: Mona Herdener / Katharina Kaempfe / Marie Frickel /
Milena Steinke / Paulo Martins
Kreativní režie: Estelle Pinet
Koncept/Copywriting: Paulo Martins & Daniel Bayle
Fotograf : Sacha Maric
Výkonný producent: Bernd Bluhme
Stylistka: Kathi Kauder

O Zalandu
Zalando je přední evropský online prodejce s módou a lifestyle produkty pro ženy, muže a děti. Svým zákazníkům nabízí na jednom místě snadný a pohodlný nákupní zážitek. Mohou tak vybírat z rozsáhlé nabídky lifestyle produktů, jako jsou obuv, oděvy, módní doplňky, kosmetika, a využívat možnosti bezplatného doručení a vrácení zboží. Společnost nabízí více než 1900 populárních světových a místních značek, které doplňuje také privátní label Zalando. Nabídka se vždy přizpůsobuje preferencím zákazníků v každé ze 17 zemí, kde Zalando působí. Jsou jimi Rakousko, Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Německo, Irsko, Itálie, Lucembursko, Nizozemsko, Norsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Polsko a Spojené království. Díky vlastní logistické síti s pěti centrálně umístěnými sklady dokáže Zalando efektivně obsloužit zákazníky po celé Evropě. Společnost disponuje lokálními sklady také v Severní Itálii, Francii a Švédsku, které se primárně zaměřují na potřeby a přání místních zákazníků. Díky vhodnému propojení módy a online technologií Zalando poskytuje odpovídající hodnotu jak zákazníkům, tak svým obchodním partnerům na poli značek.

Aktualizováno Sobota, 02 Březen 2019 23:21
 

Reklama

Banner