Novinky

Království PRINCE OF WELLNESS velkolepě oslavilo 3.narozeniny. Akce se zúčastnila řada celebrit a nemohla chybět přítelkyně samotného Prince, kterou je naše nejvnadnější moderátorka Aneta Christovová. Při této příležitosti byly otevřeny dvě nové masážní místnosti a tým se rozrostl nejen o skvělou masérku z Bali – Ayu, ale také o ayurvédského experta ze Srí Lanky – Chamila.

Zdravé jsou všechny potraviny, na těch nejlepších si však i pochutnáte! PDF Tisk Email
Úterý, 06 Červen 2023 06:13
česká chuťovka

Mediální zkratkovitost někdy způsobí, že si lidé ani neuvědomují absurditu různých tvrzení. Mezi taková patří časté dělení potravin na zdravé a nezdravé. Přitom zdravé musí být všechny potraviny uváděné na náš trh, jinak by nevyhověly přísným legislativním a hygienickým požadavkům, na které dohlížejí nejrůznější státní dozorové orgány. Nezdravé a zdravé proto nejsou samotné potraviny, ale jen jejich konzumovaná množství, případně samotní lidé. Pro každého člověka je tak důležité, aby měl co nejpestřejší vyvážený jídelníček, pochopitelně odpovídající svým složením jeho potřebám, včetně těch zdravotních.

Člověk s nadváhou by měl pochopitelně konzumovat méně tučná jídla, i když si na nich i méně pochutná, protože tuk je nositelem chuti. Chuť je zkrátka tím, co u potraviny každý nejvíc subjektivně ocení – chutné jídlo zlepší náladu, přičemž psychická pohoda je stejně tak důležitá jako fyzická kondice, ne-li dokonce důležitější. Značka ČESKÁ CHUŤOVKA proto všem spotřebitelům srozumitelně sděluje, že potravina, která jí byla oceněna, byla nejen vyrobena v Česku českým výrobcem, ale hlavně má vynikající chuť, za kterou ručí hodnotitelská komise složená z respektovaných odborníků, kteří ji podrobili pečlivému senzorickému zkoumání. A podobné je to i se značkou DĚTSKÁ CHUŤOVKA, kterou udělila dané potravině porota složená výhradně z dětí, protože dětské chutě nejsou stejné jako chutě dospělých.

Značku    ČESKÁ CHUŤOVKA získalo dosud celkem 226 českých firem pro 1516 svých výrobkůDĚTSKOU CHUŤOVKU 98 českých výrobců pro celkem 241 potravin. Význam obou značek pro české spotřebitele nyní ještě vzrůstá v souvislosti se současnou ekonomicky nepříznivou situací, kdy jsou spotřebitelé nuceni mnohem více zvažovat, za co konkrétně své peníze vydávají, přičemž kvalita potravin by měla převážit nad jejich kvantitou, protože až 20% potravin se v našich domácnostech nespotřebuje a vyhodí do popelnic.  Kritérium vynikající chuti potravin je tak i z těchto důvodů bezesporu jedním z nejdůležitějších, protože chutné potraviny se tak lehce nevyhazují.

Prozíraví výrobci proto stále častěji přitahují pozornost spotřebitelů ke svým výrobkům tím, že se vysoutěženými logy ČESKÁ CHUŤOVKADĚTSKÁ CHUŤOVKA chlubí ve své propagaci a umísťují je i přímo na obal výrobku. Všechny úspěšné potraviny si navíc mohou spotřebitelé jednoduše vyhledat i na webu www.ceskachutovka.cz .

 

Aktualizováno Úterý, 06 Červen 2023 11:07
 

Reklama

Banner