Warning: Undefined array key "HTTP_X_FORWARDED_PROTO" in /DISK2/WWW/prestigeweb.cz/www/wp-config.php on line 107 Dokáží čeští potravináři využít vracející se nákupní optimismus? – PrestigeWEB

Dokáží čeští potravináři využít vracející se nákupní optimismus?

Podle  Svazu   obchodu  a  cestovního   ruchu  ČR a výzkumné agentury NIQ  se  do českých obchodů  již  vrací  opatrný  optimismus,  zákazníci začínají  více  utrácet  a  rádi  si  připlatí zejména  za  kvalitu.  Prozíraví  výrobci  potravin  by tedy  měli  zpozornět  a své potenciální zákazníky  upoutat   právě  důrazem   na  vyšší  kvalitu   svých  výrobků  oproti   konkurenci. Vynikající  chuť  potraviny  je  pak  právě  tím  nejdůležitějším  synonymem  pro její kvalitu, kterou  spotřebitel dokáže  také  nejvíce ocenit.  A  od  toho  jsou  tady právě značky ČESKÁ CHUŤOVKA a  DĚTSKÁ  CHUŤOVKA,  které  dokáží   informaci  o  skvělé   chuti  dané potraviny  zákazníkům  na první dobrou zprostředkovat. U loga České nebo Dětské chuťovky totiž  nemusí  kupující studovat  s lupou  u  regálu  složení  výrobku,  které  mu  o chuti stejně mnoho  neřekne,   ale  rovnou   vidí,  že  daný   produkt   obstál  v  senzorickém  hodnocení  u náročné  odborné  poroty  a  možná  ještě  náročnější  dětské  poroty, což  je unikátní fenomén dokonce ve světovém měřítku.

DOKÁŽÍ ČEŠTÍ POTRAVINÁŘI VYUŽÍT VRACEJÍCÍ SE NÁKUPNÍ OPTIMISMUS?

Soutěž o značky ČESKÁ CHUŤOVKA a DĚTSKÁ CHUŤOVKA má od svého založení před 16 lety stále stejný a neměnný cíl – motivovat výrobce k co nejvyšší kvalitě a tím i co nejlepší chuti potravin, a zákazníky k tomu, aby tyto poctivé výrobky na trhu vyhledávali. Historie soutěže přesvědčivě potvrzuje, že se jí toto předsevzetí, které jí do vínku dali nezávislí potravinářští odborníci, kteří stále pečují o její nezávislost a odborný respekt, daří naplňovat. O tom mj. svědčí, že za předchozích 15 let se značkou Česká chuťovka může pyšnit již 1656 výrobků od 223 firem a značkou Dětská chuťovka celkem 258 potravin od 102 českých výrobců.

Od roku 2017 poskytuje soutěži aktivní záštitu Stálá komise Senátu pro rozvoj venkova, která tím deklaruje svůj zájem o podporu českých potravin. Na tiskové konferenci 19. srpna v Senátu vyjádřil pokračující stabilní podporu projektu Česká chuťovka předseda této komise senátor Jiří Vosecký.

Záštitu soutěži letos poskytl tradičně také ministr zemědělství Marek Výborný a rovněž prezident Agrární komory Jan Doležal a prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu Tomáš Prouza. Odbornou úroveň a prestiž soutěže pak podtrhuje dlouholetá odborná garance renomované Vysoké školy chemicko-technologické v Praze společně s VOŠ, Gymnáziem, SPŠ a SOŠ PODSKALSKÁ, kde budou na podzim opět probíhat i veškerá hodnocení přihlášených výrobků. Odbornými patrony soutěže jsou rektor VŠCHT prof. Ing. Milan Pospíšil, CSc. a děkanFakulty potravinářské a biochemické technologie VŠCHT doc. Ing. Aleš Rajchl, Ph.D.

Česká chuťovka

Uzávěrka přihlášek do letošní soutěže je 12. září. Slavnostní předávání ocenění se uskuteční 24. října Národním zemědělském muzeu v Praze na Letné. Přítomní novináři tam i letos na základě vlastní ochutnávky předají tři ocenění „Cena novinářů – Česká chuťovka 2024. V pořadí již čtrnáctá výrazná osobnost českého potravinářství bude slavnostně poctěna titulem „Rytíř české chuti“. Spoluorganizátorem slavnostního předávání ocenění je Česká cesta – Via Bohemica, z.s.

Přihlášku i pravidla soutěže, jakož i seznam historicky všech úspěšných výrobců a oceněných potravin, lze nalézt nawww.ceskachutovka.cz . Českou chuťovku je možné také sledovat na Facebooku, kde jsou uveřejňovány aktuální informace a novinky od držitelů ocenění.

Váženými a respektovanými partnery soutěže jsou mj. opět Národní zemědělské muzeum a Český porcelán Dubí, jenž i letos potěší držitele České a Dětské chuťovky vkusnými porcelánovými závěsnými plaketami s logem soutěže.

Hlavními mediálními partnery soutěže jsou vydavatelství AGRAL, vydavatelství RIX a Regionální televize CZ, partnerem Dětské chuťovky pak je tradičně Dětská tisková agentura.

Všichni společně pak věříme, že se letos podaří českým potravinářům přetavit onen zvýšený zákaznický optimismus i do svých hospodářských výsledků a že svůj zasloužený kousek radosti si budou moci ti nejlepší z nich opět společně vychutnat na podzimním předávání ČESKÝCH a DĚTSKÝCH CHUŤOVEK 2024 v Národním zemědělském muzeu!

ČESKÁ CHUŤOVKA  –  ZNAČKA, KTERÁ SI NA NIC NEHRAJE

www.ceskachutovka.czwww.facebook.com/ceskachutovka

Napsat komentář