Novinky

Společnost Marimex připravila k dvacetiletému výročí na trhu pro své zákazníky opravdu stylový dárek. Dnes slavnostně otevřela nové Sauna centrum o rozloze 500 metrů čtverečních a může se tak pyšnit titulem největšího obchodu s infrasaunami ve střední Evropě.
Citroën uzavírá oslavy stého výročí novou verzí svého spotu mířící do elektrické budoucnosti! PDF Tisk Email
Čtvrtek, 02 Leden 2020 11:03

alt

Rok 2019 byl rokem oslav 100. výročí značky Citroën. 100 let odvahy a kreativity s legendárními i populárními vozy (2CV, Type H, Méhari atd.) nebo s reklamními kampaněmi Jacqua Séguély. Historické milníky značky Citroën představila série spotů „Stopař“. V roce 2018 se přestavila 1. epizoda, na konci roku 2018 následovala 2. epizoda (DS, Sébastien Loeb, Jacques Séguéla atd.) a v únoru 2019 třetí (Ami One Concept).

 

alt
Na závěr roku 2019 se Citroën vrací s velkým finále v poslední 4. epizodě. Setkáváme se zde se stopařem cestujícím napříč časem až k poslední novince značky, kterou je nové SUV C5 Aircross Hybrid.
Tento model, který byl představen 6. listopadu, se v reklamě objevuje poprvé. Jde o první plug-in hybrid značky Citroën, který tak spouští ofenzívu Citroënu v oblasti elektrifikace a přináší silné poselství: „Už 100 let dělá Citroën automobily dosažitelnými pro všechny. V roce 2020 Citroën zpřístupní všem elektromobilitu.“

Arnaud Belloni, ředitel pro marketing a komunikaci společnosti Citroën, uvedl: „Tímto spotem uzavíráme neuvěřitelný rok oslav stého výročí a více než kdy jindy potvrzujeme odvahu a identitu značky Citroën, neboť přicházíme s příslibem zpřístupnění elektrického pohonu všem zájemcům. Věřte mi, že rok 2020 bude plný překvapení!“

Třicetivteřinový spot se bude nejprve od 19. prosince šířit na sociálních sítích Citroën – jako poděkování komunitě 18 milionů fanoušků na internetu za jejich přínos k oslavám stého výročí. Následovat bude televizní vysílání, které se ve Francii spustí 26. prosince. Z hudebního hlediska bude film doprovázen úspěšnou skladbou Take the long way homev podání Rogera Hodgsona, spoluzakladatele skupiny Supertramp.

  • Citroën uzávírá rok oslav stého výročí závěrečnou částí kampaně „Stopař“. Ve spotu se objevuje nové SUV C5 Aircross Hybrid a nabízí se tak silné poselství: „Už 100 let dělá Citroën automobily dosažitelnými pro všechny. V roce 2020 Citroën zpřístupní všem elektromobilitu.“
  • Spot je k vidění na sociálních sítích a youtube, 26. prosince byl představen ve francouzské televizi.

 

REALIZAČNÍ TÝM

  • Zadavatel AUTOMOBILES CITROËN
  • Manažerský tým Citroën Arnaud Belloni, Bruno Gisquet, Stéphane Barbat, Anne Boura
  • Agentura TRACTION/BETC
  • Výroba Bertille Toledano, Hugues Reboul, Julien Grimaldi, Anyce Nedir, Marina Kovalenko
  • Výkonný ředitel výroby Stéphane Xiberras
  • Strategické plánování Philippe Martin Davies
  • Ředitel výroby Nicolas Lautier
  • Umělecký ředitel Matthieu Vivinis
  • Editorial Jean-Romain Sparano
  • Doprava Nathalie Sanseigne
  • TV producent Caroline Petruccelli
  • Produkce Insurrection
  • Zvuk Gum
  • Režie François Rousselet /Thierry Poiraud
  • Kamera Stéphane Fontaine/Mathias Boucard
  • Hudba „Take the long way home“, interpret Roger Hodgson, spoluzakladatel skupiny Supertramp
Aktualizováno Čtvrtek, 02 Leden 2020 11:13
 

Reklama

Banner