Novinky

Kryolipolýza – revoluční neinvazivní metoda redukce tuku – zbaví tělo nežádoucích tukových polštářků spolehlivě a bezpečně. Jde o nejefektivnější neinvazivní způsob formování postavy zejména v problematických partiích. Vysněná postava je tak opravdu na dosah ruky!

Citroën uzavírá oslavy stého výročí novou verzí svého spotu mířící do elektrické budoucnosti! PDF Tisk Email
Čtvrtek, 02 Leden 2020 11:03

alt

Rok 2019 byl rokem oslav 100. výročí značky Citroën. 100 let odvahy a kreativity s legendárními i populárními vozy (2CV, Type H, Méhari atd.) nebo s reklamními kampaněmi Jacqua Séguély. Historické milníky značky Citroën představila série spotů „Stopař“. V roce 2018 se přestavila 1. epizoda, na konci roku 2018 následovala 2. epizoda (DS, Sébastien Loeb, Jacques Séguéla atd.) a v únoru 2019 třetí (Ami One Concept).

 

alt
Na závěr roku 2019 se Citroën vrací s velkým finále v poslední 4. epizodě. Setkáváme se zde se stopařem cestujícím napříč časem až k poslední novince značky, kterou je nové SUV C5 Aircross Hybrid.
Tento model, který byl představen 6. listopadu, se v reklamě objevuje poprvé. Jde o první plug-in hybrid značky Citroën, který tak spouští ofenzívu Citroënu v oblasti elektrifikace a přináší silné poselství: „Už 100 let dělá Citroën automobily dosažitelnými pro všechny. V roce 2020 Citroën zpřístupní všem elektromobilitu.“

Arnaud Belloni, ředitel pro marketing a komunikaci společnosti Citroën, uvedl: „Tímto spotem uzavíráme neuvěřitelný rok oslav stého výročí a více než kdy jindy potvrzujeme odvahu a identitu značky Citroën, neboť přicházíme s příslibem zpřístupnění elektrického pohonu všem zájemcům. Věřte mi, že rok 2020 bude plný překvapení!“

Třicetivteřinový spot se bude nejprve od 19. prosince šířit na sociálních sítích Citroën – jako poděkování komunitě 18 milionů fanoušků na internetu za jejich přínos k oslavám stého výročí. Následovat bude televizní vysílání, které se ve Francii spustí 26. prosince. Z hudebního hlediska bude film doprovázen úspěšnou skladbou Take the long way homev podání Rogera Hodgsona, spoluzakladatele skupiny Supertramp.

  • Citroën uzávírá rok oslav stého výročí závěrečnou částí kampaně „Stopař“. Ve spotu se objevuje nové SUV C5 Aircross Hybrid a nabízí se tak silné poselství: „Už 100 let dělá Citroën automobily dosažitelnými pro všechny. V roce 2020 Citroën zpřístupní všem elektromobilitu.“
  • Spot je k vidění na sociálních sítích a youtube, 26. prosince byl představen ve francouzské televizi.

 

REALIZAČNÍ TÝM

  • Zadavatel AUTOMOBILES CITROËN
  • Manažerský tým Citroën Arnaud Belloni, Bruno Gisquet, Stéphane Barbat, Anne Boura
  • Agentura TRACTION/BETC
  • Výroba Bertille Toledano, Hugues Reboul, Julien Grimaldi, Anyce Nedir, Marina Kovalenko
  • Výkonný ředitel výroby Stéphane Xiberras
  • Strategické plánování Philippe Martin Davies
  • Ředitel výroby Nicolas Lautier
  • Umělecký ředitel Matthieu Vivinis
  • Editorial Jean-Romain Sparano
  • Doprava Nathalie Sanseigne
  • TV producent Caroline Petruccelli
  • Produkce Insurrection
  • Zvuk Gum
  • Režie François Rousselet /Thierry Poiraud
  • Kamera Stéphane Fontaine/Mathias Boucard
  • Hudba „Take the long way home“, interpret Roger Hodgson, spoluzakladatel skupiny Supertramp
Aktualizováno Čtvrtek, 02 Leden 2020 11:13
 

Reklama

Banner